СЕРВІС І ГАРАНТІЯ

Всі товари в нашому магазині офіційно постачаються в Україні.

На більшість товарів надається офіційна гарантія виробника.

Підтримкою гарантії займаються сертифіковані сервісні центри.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ЧИ ЗАМІНІ ТОВАРУ

Повернути чи обміняти товар, який Вам не підійшов, можна протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів» ,
товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, при дотриманні таких умов:

  • товар не був в експлуатації та не має слідів використання: царапин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • програмне забезпечення не зазнало змін чи активації; товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;
  • є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).

Перед початком експлуатації, будь ласка, прочитайте інструкцію!

ЯК ПОВЕРНУТИ/ЗДАТИ В РЕМОНТ ТОВАР?

Ви можете оформити заявку на повернення або ремонт товару у особистому кабінеті сайту. При оформленні показується інформація про терміни гарантійного обслуговування придбаних товарів.

Для вашої зручності можна відстежити виконання заявок за їх статусами. Для оформлення заявки на повернення чи ремонт товару необхідно виконати наступні дії.



  • Авторизуватися на сайті
  • Увійти до Особистого кабінету
  • Вибрати пункт “Повернення та ремонт”



  • Вибрати у списку товар, що необхідно Повернути/Здати в ремонт
  • У формі, що відкрилася, потрібно вибрати вид звернення: “Здати в ремонт” або “Повернути” (доступно для товарів, придбаних не більше 14 днів тому)
  • Перевірте актуальність зазначених контактів, серійний номер товару  
  • При поверненні товару розгорнуто опишіть причину, за якою вирішили його повернути. У разі оформлення ремонту детально вкажіть всі несправності та зауваження до роботи приладу.
  • Після оформлення заявки зв'яжеться з вами оператор для уточнення деталей заявки та консультації щодо відправки товару.
  • При відправленні товару в коробку обов'язково потрібно вкласти:
    • товар у повній комплектації
    • офіційний гарантійний талон
    • документ, що підтверджує оплату (чек, квитанція про оплату чи товарна накладна)
  • Поточний статус оформлених заявок показується у особистому кабінеті у розділі “Повернення та ремонт”

    Після надсилання товару перевізником “Нова Пошта” в особистому кабінеті вкажіть номер декларації для відповідної заявки. Це дозволить нам швидше отримати посилку.